Χάστε βάρος με γιόγκα κατά του στρες

Η γιόγκα βοηθά στη διαχείριση του άγχους – ενώ μερικοί άνθρωποι χάνουν την όρεξή τους υπό πίεση, άλλοι το βρίσκουν ότι αυξάνεται. Τρώνε επειδή είναι αγχωμένοι και επομένως αυξάνουν το βάρος. Η τακτική άσκηση κάθε μορφής γιόγκα βοηθά στη μείωση των επιπέδων άγχους.

Η γιόγκα βοηθά επίσης στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Τα προβλήματα ύπνου σχετίζονται στενά με το άγχος. Ορισμένες ασκήσεις διαλογισμού ή γιόγκα λίγο πριν τον ύπνο μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων άγχους και στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Έχοντας λιγότερα προβλήματα να κοιμηθείτε τη νύχτα, δεν θα είστε τόσο κουρασμένοι όταν χτυπά το ξυπνητήρι σας.

Ο κύριος στόχος της γιόγκα είναι η επίτευξη αρμονίας

Εκτός από τη σωματική δραστηριότητα, η γιόγκα είναι πρωτίστως φιλοσοφία και η εφαρμογή της μπορεί να σας αλλάξει ριζικά. Θα νιώσετε καλύτερα στο μυαλό σας και ως εκ τούτου στο σώμα σας.

Η πρακτική της γιόγκα σημαίνει την ενσωμάτωσή της στον τρόπο ζωής σας. Θα δείτε – αν και μπορείτε να πείτε “ο διαλογισμός δεν είναι για μένα” ή “η γιόγκα είναι πολύ αργή, χρειάζομαι πραγματικά κάτι πιο ενεργητικό” ή ακόμα και “δεν μου αρέσουν όλα αυτά τα πνευματικά πράγματα” και όμως με τον σωστό δάσκαλο γιόγκα, σύντομα θα διαπιστώσετε ότι η γιόγκα θα σας βοηθήσει στην καθημερινή σας ζωή.

Βασικά, προσπαθείτε για την αρμονία μεταξύ μυαλού και σώματος. Ακόμα κι αν πρέπει να χάσετε περισσότερα από 10 κιλά, θα διαπιστώσετε ότι μετά από μερικές συνεδρίες γιόγκα, αυτά τα κιλά που σας ενοχλούσαν στο παρελθόν φαίνονται άσχετα.

Η γιόγκα δεν είναι διαγωνισμός, όπως θα σας πει οποιοσδήποτε δάσκαλος γιόγκα: ούτε εναντίον άλλων ούτε εναντίον σας. Ο απώτερος στόχος δεν είναι να κυριαρχήσετε όλες τις στάσεις ή να χάσετε βάρος – ο στόχος της γιόγκα είναι να συμβιβαστείτε με τον εαυτό σας και να μάθετε να δέχεστε το σώμα σας.

Εύρεση προσωπικού εκπαιδευτή για απώλεια βάρους

Φυσικά, μπορείτε να κάνετε γιόγκα στο σπίτι (π.χ. αρχάριος γιόγκα στο σπίτι), αλλά εάν μόλις ξεκινήσετε, ίσως χρειαστείτε περισσότερα κίνητρα. Γιατί να χρησιμοποιήσετε έναν προσωπικό γυμναστή γιόγκα;

Όταν ξεκινάτε ένα μάθημα γιόγκα, μπορείτε:

  •     Κάψτε λίπος στην κοιλιά
  •     Κάψτε το λίπος από τους μηρούς σας
  •     Κάψτε το λίπος από τα χέρια σας
  •     Χάστε βάρος στους γοφούς
  •     Χάστε βάρος στους γλουτούς
  •     Χαράξτε τους μηρούς σας
  •     Χάστε βάρος στο πρόσωπό σας
  •     Μειώστε την κυτταρίτιδα

Το πλεονέκτημα της χρήσης των υπηρεσιών ενός αθλητή είναι ότι εκπαιδεύουν όχι μόνο τη γιόγκα. Εάν αποφασίσει ότι χρειάζεστε πιο έντονη άσκηση για να χάσετε βάρος, μπορούν να παρέχουν συμβουλές για άλλα αθλήματα όπως σχοινάκι, καρδιο, άρση βαρών, πιλάτες ή άλλα αθλήματα τόνωσης μυών.

Ένας εκπαιδευτής γιόγκα, από την άλλη πλευρά, θα καταλάβει πώς λειτουργεί το σώμα και θα είναι ανοιχτός σε εναλλακτικές λύσεις εκτός από έναν αθλητή. Γι ‘αυτό προτείνουμε να επιλέξετε ένα άτομο που θα είναι και δάσκαλος γιόγκα και προσωπικός εκπαιδευτής.

Εάν μπορείτε, βεβαιωθείτε ότι ο προσωπικός σας εκπαιδευτής έχει επίσης γνώση της διατροφής. Μπορεί να δώσει συμβουλές για την υγιεινή διατροφή, για παράδειγμα:

  •     Ο αριθμός των θερμίδων ανά ημέρα που πρέπει να καταναλώνετε
  •     Υψηλά λιπαρά τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε
  •     Υγιή, γεμάτα σνακ στο μεταξύ

Υγιεινή διατροφή

Εκτός από την προσαρμογή του αθλητικού προγράμματος στις ατομικές σας ανάγκες, μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τη σωστή διατροφή που θα σας βοηθήσει στο δρόμο σας προς το όνειρο σας. Ένας προσωπικός εκπαιδευτής θα σας παρακινήσει.

Ο αθλητικός προπονητής είναι επίσης καλός παρακινητής. Μόνο στο σπίτι, εγκαταλείπετε όλες τις αποφάσεις σας αρκετά γρήγορα και ένας προπονητής που εκπαιδεύεται μαζί σας μία ή δύο φορές την εβδομάδα δεν θα σας απογοητεύσει. Δεν υπάρχει καμία επιστροφή – θα φροντίσει να κάνετε τις ασκήσεις.

Μερικές ακόμη συμβουλές για την απώλεια βάρους:

  •     Το πράσινο τσάι είναι ένα εξαιρετικό αντιοξειδωτικό
  •     Τα πράσινα λαχανικά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά
  •     Εξαίρεση αντικαταστάσεων γεύματος: Γενικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο ή ζάχαρη
  •     Το λευκό κρέας είναι πιο λεπτό από το κόκκινο κρέας
  •     Η συχνή κατανάλωση ποτών βοηθά στην καταπολέμηση των σνακ
  •     Αποφύγετε τη ζάχαρη

Αποφύγετε τις μοντέρνες δίαιτες! Δίαιτες με υπερπρωτεΐνες ή πρωτεΐνες… κανένας από αυτούς δεν έχει αποδειχθεί μακροπρόθεσμα και είναι όλοι καταλύτες για το διάσημο φαινόμενο yo-yo. Το κλειδί για την επιτυχία είναι μια ισορροπημένη διατροφή, όχι πολύ λίπος, όχι πολύ φτωχή και τακτική σωματική δραστηριότητα.

Συνοψίζοντας:

  •     Η συγκέντρωση σε υγιείς, ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες και άσκηση είναι συνήθως αρκετή για να παραμείνει σε φόρμα!
  •     Η γιόγκα δεν είναι ένα μαγικό ραβδί που θα σας βοηθήσει μαγικά να χάσετε βάρος – αλλά θα σας βοηθήσει να χαράξετε και να ενισχύσετε το σώμα σας
  •    Εκτός από την απώλεια βάρους, η γιόγκα είναι επίσης ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό. Θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το άγχος και να σας απαλλάξει από αρνητικές σκέψεις. Ο φαύλος κύκλος του στρες θα σπάσει, αφήνοντας πίσω τη γιόγκα και την υγιεινή διατροφή.
  •     Ένας προσωπικός εκπαιδευτής θα επιλέξει μια δίαιτα που είναι κατάλληλη για εσάς και θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο έντονες σωματικές ασκήσεις εκτός από τα μαθήματα γιόγκα

Προσέξτε να μην βλάψετε τον εαυτό σας ενώ κάνετε τις στάσεις γιόγκα. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με έναν από τους εκπαιδευτές μας (π.χ. Yoga Krakow) και να παρακολουθήσετε μαθήματα γιόγκα για να μάθετε πώς να κάνετε τις ασκήσεις σωστά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *