Απαλλαγείτε από τις ρυτίδες και τις γραμμές κάτω από τα μάτια

4

Η γήρανση είναι μέρος της ζωής. Στην πραγματικότητα, είναι ο απώτερος στόχος. Όλοι θέλουμε να ζήσουμε μακρά, υγιή, ευτυχισμένη ζωή, πράγμα που σημαίνει ότι η γήρανση είναι ένα ουσιαστικό αναπόφευκτο. Η ζωή είναι όλα σχετικά με εκφράζοντας τον εαυτό σας. Χαμογελώντας, φωνάζοντας, γελώντας, ουρλιάζοντας είναι μέρος του να είσαι άνθρωπος. Ωστόσο, καθώς γερνάμε αυτά τα συναισθήματα μπορούν να προστεθούν σε λεπτές γραμμές και ρυτίδες, ένα ατυχές μέρος της εξίσωσης “μακράς, υγιούς, ευτυχισμένης ζωής. Οι λεπτές γραμμές και οι ρυτίδες είναι απολύτως φυσιολογικές ειδικά γύρω από την περιοχή των ματιών.

Το δέρμα γύρω από τα μάτια μας είναι λεπτό και δεν παράγει λάδι όπως το υπόλοιπο του προσώπου μας, γι ‘ αυτό είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο στην ξηρότητα, τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες. Αυτές οι ρυτίδες των ματιών μπορεί να πάρει μακριά από το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του προσώπου μας. Όπως λέει και η παροιμία, τα μάτια είναι το παράθυρο στην ψυχή και η εμφάνισή τους μπορεί να κάνει ή να σπάσει την εμπιστοσύνη μας.

Η διατροφή είναι απαραίτητη

1Τι είναι χειρότερο, όταν προσπαθείτε να καλύψετε τις ρυτίδες των ματιών με μακιγιάζ, το μακιγιάζ τείνει να εγκατασταθεί στις πτυχές, ενισχύοντας την εμφάνισή τους και σας κάνει να αισθάνεστε ακόμα πιο αυτοσυνείδητοι. Η καλύτερη επιλογή είναι να απαλλαγείτε από τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες αντί να προσπαθείτε να τις καλύψετε. Εδώ είναι η λίστα μας με 6 τρόπους που μπορείτε να θεραπεύσετε και να αποτρέψετε τις ρυτίδες των ματιών και να καταπολεμήσετε άλλα σημάδια πρόωρης γήρανσης, οδηγώντας σε έναν υγιέστερο, πιο ευτυχισμένο σας. Η διατροφή αποτελεί βασικό συστατικό για τη γενική υγεία, όχι μόνο για την απώλεια βάρους και την υγεία της καρδιάς αλλά και για το δέρμα σας. Το φαγητό που τρώμε διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στον τρόπο που βλέπουμε τελικά, είμαστε αυτό που τρώμε.

Μια δίαιτα πλούσια σε υγιή λίπη, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο εμφάνισης του δέρματός σας. Μερικά από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορούμε να φάμε για να αποτρέψουμε τη γήρανση του δέρματος και των ρυτίδων των ματιών περιλαμβάνουν λιπαρά ψάρια, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς και σπόρους, λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως και μαύρη σοκολάτα και κόκκινο κρασί.

Το να είσαι υγιής δεν είναι τόσο κακό. Είναι σημαντικό να τρώτε μια ποικιλία από αυτά τα τρόφιμα για να εξασφαλίσετε ότι παίρνετε όλα τα καλά πράγματα που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει. Φάτε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου και κοιτάξτε να συμπεριλάβετε μια σειρά από τρόφιμα που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας, βιταμίνες A, C, E, D, K, B3, B5, χολίνη και φολικό οξύ. Όχι μόνο το φαγητό με αυτόν τον τρόπο θα σας κάνει να φαίνεστε καλύτερα, αλλά θα αισθανθείτε επίσης καλύτερα – το απόλυτο σε υγιείς νίκες.

Πίνετε άφθονο νερό για να παραμείνετε ενυδατωμένοι και ξεπλύνετε τις τοξίνες

2Εκτός από μια υγιεινή διατροφή, φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό για να βοηθήσετε να παραμείνετε ενυδατωμένοι και να ξεπλύνετε τις τοξίνες. Οι ανάγκες πρόσληψης νερού μπορεί να διαφέρουν από άτομο σε άτομο, αλλά οι περισσότεροι γκουρού υγείας συνιστούν να πίνετε περίπου 2 λίτρα την ημέρα ή οκτώ ποτήρια 8 ουγκιών. Όλοι γνωρίζουμε τους κινδύνους του ήλιου όταν πρόκειται για καρκίνο του δέρματος, αλλά η υπερβολική έκθεση μπορεί να πάρει ένα σημαντικό φόρο στην εμφάνιση του δέρματός σας, επίσης.

Υπάρχουν 2 τύποι υπεριωδών ακτίνων του ήλιου που βλάπτουν το δέρμα σας – UVB και UVA. Οι ακτίνες UVB προκαλούν ηλιακό έγκαυμα και καρκίνο του δέρματος και πρέπει να αποφεύγονται ανά πάσα στιγμή. Οι ακτίνες UVA παίζουν επίσης ρόλο στον σχηματισμό καρκίνου του δέρματος, αλλά αυτές οι ακτίνες είναι κυρίως υπεύθυνες για την πρόωρη γήρανση του δέρματος, συμπεριλαμβανομένων των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων γύρω από τα μάτια.

Υπάρχουν περίπου 500 φορές περισσότερες ακτίνες UVA στο ηλιακό φως από τις ακτίνες UVB, γι ‘ αυτό είναι απαραίτητο να προστατεύσετε το δέρμα σας και από τα δύο. Για να μην αναφέρουμε, οι άνθρωποι τείνουν να στραβίζουν όταν ο ήλιος λάμπει. Αυτή η επαναλαμβανόμενη κίνηση μικρο-μυών μπορεί να επηρεάσει τη λεπτή ελαστικότητα του δέρματος των ματιών και τελικά θα κολλήσετε με μόνιμες γραμμές στραβισμού.

Αποφύγετε το κάπνισμα

3Εάν προσπαθείτε να αποφύγετε τις ρυτίδες των ματιών, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε ένα αντηλιακό ευρέος φάσματος που προστατεύει από τις ακτίνες UVB και UVA και είναι επίσης καλή ιδέα να φοράτε γυαλιά ηλίου για να αποτρέψετε αυτό το στραβό πρόσωπο που όλοι κάνουμε στον λαμπερό ήλιο. Το κάπνισμα είναι επιβλαβές για την υγεία, τα χέρια κάτω. Σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Καρκίνου, σχεδόν οι μισοί θάνατοι από 12 διαφορετικούς τύπους καρκίνου σε συνδυασμό οφείλονται στο κάπνισμα τσιγάρων.

Αν αυτό δεν είναι ένας αρκετά καλός λόγος για να κλωτσήσετε τη συνήθεια του καπνίσματος για καλό, σκεφτείτε το εξής: οι τοξίνες στον καπνό τσιγάρων βλάπτουν το κολλαγόνο και την ελαστίνη, τα οποία είναι βασικά συστατικά του σταθερού και εύκαμπτου δέρματος γύρω από τα μάτια και αλλού.

Το κάπνισμα προκαλεί συστολή των αιμοφόρων αγγείων, περιορίζοντας την ικανότητά τους να λειτουργούν σωστά και να φέρνουν τη ροή του αίματος, το οξυγόνο και τα θρεπτικά συστατικά στα κύτταρα του δέρματος, προκαλώντας τελικά μείωση της κυτταρικής λειτουργίας και της συνολικής υγείας του δέρματος.

Το κάπνισμα μπορεί επίσης να επηρεάσει αρνητικά τον συνολικό τόνο και το χρώμα του δέρματος λόγω της έλλειψης οξυγόνου στο αίμα και της γενικής εγγύτητας με τις επιβλαβείς χημικές ουσίες που βρίσκονται στον καπνό. Βασικά, το κάπνισμα δεν είναι ποτέ καλή ιδέα, ειδικά αν προσπαθείτε να καταπολεμήσετε τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες στο πρόσωπό σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *