Ενεργειακά τρόφιμα: τι να φάτε για να καταπολεμήσετε την κόπωση;

Ενεργειακά τρόφιμα συμβουλές από το Il Giornale del cibo

Η εντύπωση ότι είναι πάντα αδύναμη, μια γενική πτώση της ενέργειας, το αίσθημα της αίσθησης ιδιαίτερα κουρασμένο είναι όλες οι εκδηλώσεις που γνωρίζουμε καλά. Στην πραγματικότητα, αισθάνεστε λίγο” κάτω “σωματικά, οι λόγοι μπορεί να είναι αρκετοί, αλλά δεν χρειάζεται να απελπίζεστε επειδή υπάρχουν κάποια” ενεργειακά τρόφιμα ” που μπορούμε να εισάγουμε στη διατροφή μας και που θα βοηθήσουν το σώμα μας να αποκαταστήσει την ενέργεια που φαινομενικά χάθηκε.

Οι αθλητές γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να επιλέγουμε τρόφιμα που μας υποστηρίζουν από αυτή την άποψη, στην πραγματικότητα η Carmela Kia Giambrone μας έχει πάρει συνέντευξη από τρεις για να εξηγήσει ποια είναι τα καλύτερα συμπληρώματα για τους αθλητές 100% φυσικά.

Τι εννοούμε με τον όρο ενεργειακά τρόφιμα;

Τι εννοούμε με τον όρο ενεργειακά τρόφιμα;Γνωρίζουμε καλά ότι η διατροφή είναι ο τρόπος με τον οποίο παρέχουμε ενέργεια στο σώμα. Η διατροφή μας, επομένως, πρέπει πάντα να είναι προσανατολισμένη να εξοπλίσει το σώμα και το μυαλό με όλα όσα χρειάζονται για να λειτουργήσουν σωστά.

Η ισορροπία μεταξύ των θρεπτικών ουσιών είναι επομένως θεμελιώδης και έχουμε ήδη εμβαθύνει, για παράδειγμα, πώς τα τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες δεν μπορούν πραγματικά να λείπουν λόγω της λειτουργίας τους ως “τούβλα του ανθρώπινου σώματος” και επίσης επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς βιταμίνη Β1, που ονομάζεται επίσης θειαμίνη, θεμελιώδης για την παραγωγή ενέργειας.

Υπάρχουν, επομένως, ορισμένα τρόφιμα που, περισσότερο από άλλα, είναι σε θέση να παρέχουν στο σώμα μας το φορτίο για την αντιμετώπιση της κόπωσης, της αδυναμίας και του στρες, και αυτά είναι ακριβώς αυτά που ονομάζονται “ενεργειακά τρόφιμα” καθώς βελτιώνουν την αποτελεσματικότητά μας, καθιστώντας μας πιο δραστήριους και αποδίδοντας.

Ενεργειακά τρόφιμα: συμβουλές από το Il Giornale del cibo

Ενεργειακά τρόφιμα: συμβουλές από το Il Giornale del ciboΤζίνσενγκ

Τόνωση και ενεργοποίηση κατ ‘ εξοχήν, το ginseng έχει πολλαπλές ιδιότητες: στην πραγματικότητα, είναι ένα χρήσιμο φάρμακο κατά της χαμηλής αρτηριακής πίεσης, αλλά και μια πολύτιμη εναλλακτική λύση στον καφέ. Είναι μια ρίζα κινεζικής προέλευσης με αναζωογονητικές, ενεργοποιητικές και πεπτικές ιδιότητες. Προτείνεται τόσο ως συμπλήρωμα, όσο και ως σκόνη και συχνά ως “καφές”: έχει γλυκιά και έντονη γεύση.

ΜΕΛΙΟΎ

Το μέλι είναι ένα τρόφιμο με υψηλή διατροφική ισχύ, κατάλληλο για όσους ασκούν αθλήματα, αλλά και για όσους πάσχουν από υπογλυκαιμία: αποτελείται από σάκχαρα, κυρίως φρουκτόζη, και χρησιμοποιείται συχνά ως εναλλακτική λύση στα γλυκαντικά ποτά και επιδόρπια. Η κατανάλωση ακόμη και μιας μικρής ποσότητας από αυτό θέτει αμέσως στη διάθεση του σώματος άμεσα αναλώσιμη ενέργεια και για το λόγο αυτό είναι ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα ενεργειακά τρόφιμα. Αυτό επίσης χάρη στην ευελιξία του που μας επιτρέπει να το καταναλώνουμε φυσικά, σε ένα ζεστό ρόφημα ή σε ένα κέικ.

ΑΠΟΞΗΡΑΜΈΝΑ ΦΡΟΎΤΑ

Αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, φιστίκια, κουκουνάρια, φιστίκια και όποιος έχει περισσότερα, τόσο περισσότερο. Όλα τα αποξηραμένα φρούτα, στην πραγματικότητα, είναι ένα πολύτιμο ενεργοποιητικό φαγητό που μας βοηθά να εξουδετερώσουμε την κόπωση και την κούραση. Όντας θερμιδική τρόφιμα, ωστόσο, είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή στις ποσότητες: καλύτερα να αποφευχθεί η υπέρβαση 30-40 γραμμάρια ανά ημέρα, έτσι ώστε να μην ματαιώσει τις προσπάθειες της δίαιτας. Πότε να τρώτε αποξηραμένα φρούτα αντ ‘ αυτού; Πάντα για τον ίδιο λόγο, είναι προτιμότερο να το καταναλώνετε για πρωινό ή ως σνακ κατά τη διάρκεια του πρωινού. Είναι τέλειο, λοιπόν, για ένα υγιεινό” διάλειμμα για καφέ ” και έτοιμο να μας δώσει το απαραίτητο σπριντ για να ολοκληρώσουμε όλες τις εργασίες της ημέρας!

ΦΎΚΙΑ ΣΠΙΡΟΥΛΊΝΑ

Η σπιρουλίνα είναι ένα ιδιαίτερο φύκι που θεωρείται από πολλούς ως “σούπερ τροφή” λόγω των πολλών ευεργετικών ιδιοτήτων που της αποδίδονται, μεταξύ των οποίων δεν ξεφεύγουμε από την ικανότητα να στηρίζουμε τον οργανισμό σε περιόδους στρες ή κόπωσης.

Πιστεύεται ότι το διατροφικό προφίλ είναι τόσο υψηλό ώστε η σπιρουλίνα μπορεί να είναι ένα τρόφιμο, είναι επίσης χρήσιμο για την καταπολέμηση του υποσιτισμού: εισήχθη, στην πραγματικότητα, σε ορισμένα έργα στην Αφρική και τα πρώτα αποτελέσματα φαίνεται να δείχνουν ότι μια ελάχιστη δόση, η οποία εισήχθη στην καθημερινή διατροφή των παιδιών, τους κάνει να μεγαλώνουν, πιο υγιείς και πιο ενεργητικοί.

ΚΌΚΚΟΣ

Το σιτάρι, ικανό να παρέχει στο σώμα ίνες και γλυκόζη βραδείας απελευθέρωσης, είναι επίσης ένα πολύτιμο ενεργοποιητικό φαγητό. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε (μόνο) το κλασικό ψωμί, τα ζυμαρικά και τα παρόμοια: στην πραγματικότητα, μπορούμε επίσης να συμπεριλάβουμε στη διατροφή το φύτρο σιταριού. Είναι το έμβρυο σιταριού που περιέχει ήδη όλες τις ουσίες που βρίσκουμε στο φυτό μόλις καλλιεργηθεί: αμινοξέα με υψηλή βιολογική αξία, μεταλλικά άλατα, βιταμίνες της ομάδας Β, Ε, δ και φολικό οξύ. Συνήθως συνδυάζεται με ποτά γάλακτος ή λαχανικών ή σε σούπες, σούπες και σαλάτες.

ΜΠΑΝΆΝΑ

Εκείνοι που αισθάνονται ιδιαίτερα κουρασμένοι, τότε, πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να υπολογίζουν στα μεταλλικά άλατα, και ιδιαίτερα στο κάλιο και το μαγνήσιο, που περιέχονται στις μπανάνες. Στην πραγματικότητα, ακόμη και ένα μόνο φρούτο μας παρέχει αμέσως ενέργεια έτοιμη να χρησιμοποιηθεί και να μας ανυψώσει λίγο: βοηθά, στην πραγματικότητα, να βελτιώσει τη διάθεση και να χαλαρώσει το σώμα. Για όσους θέλουν να πειραματιστούν, προτείνουμε αυτό το νόστιμο γάλα μπανάνας, ιδανικό για να μας δώσει όλη την ενέργεια που χρειαζόμαστε.

MATE ΧΌΡΤΟ

Η μόνη αναφορά στο Yerba mate, ή το yerba mate, θα σας εκτοξεύσει στην Πάμπα της Αργεντινής, όπου, στην Ευρωπαϊκή φαντασία, κανείς δεν μπορεί να κάνει χωρίς τον σύντροφό του, το όνομα του δοχείου που συνήθως κατασκευάζεται από ξύλο όπου το γρασίδι εγχέεται. Δεν γνωρίζουν όλοι ότι αυτό το βότανο με ενεργοποιητικές ιδιότητες βρίσκεται εύκολα και στην Ιταλία, ειδικά στη σύνθεση φυτικών τσαγιού και εγχύσεων. Ιδανικό για το μετά το γεύμα λόγω των πεπτικών ιδιοτήτων του, συνιστάται να ανακτήσετε την ενέργεια που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας.

ΑΥΓΌ

Το αυγό που χτυπάει το πρωί, κατά τη διάρκεια περιόδων στρες ή κατά τη διάρκεια των αλλαγών της εποχής, είναι ένα από τα κλασικά “φάρμακα της γιαγιάς” κατά της κόπωσης. Από διατροφική άποψη, το μυστικό είναι στην πλούσια ποσότητα βιταμίνης Β που υπάρχει στα αυγά που βοηθούν να μετατραπούν τα τρόφιμα σε ενέργεια πολύ γρήγορα. Προσοχή, Ωστόσο, της ποσότητας: πάρα πολλοί θα μπορούσαν να μας βλάψουν!

ΠΙΚΡΌ ΚΑΚΆΟ

Καλά νέα για τους καλοφαγάδες που αισθάνονται λίγο κουρασμένοι: το κακάο είναι μέρος των ενεργοποιητικών τροφίμων. Αλλά είναι καλό να κάνουμε μερικές διακρίσεις: μιλάμε, στην πραγματικότητα, για μαύρη σοκολάτα που περιέχει μια ουσία, θεοβρωμίνη, η οποία βελτιώνει την αντοχή μας στην κόπωση και μας αναζωογονεί. Επιπλέον, το κακάο διεγείρει την παραγωγή σεροτονίνης, της ορμόνης της ευτυχίας, και μειώνει το καθημερινό άγχος, χωρίς να ξεχνάμε το ευχάριστο αίσθημα ψυχολογικής ικανοποίησης που προέρχεται από μια εικόνα ενός καλού μπαρ σοκολάτας. Εν ολίγοις, είναι ένα τέλειο ενεργοποιητικό φαγητό, αλλά τι θα συνέβαινε εάν η σοκολάτα ήταν σε κίνδυνο και εξαντλείται;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *